Język obcy w firmie

Czy wiesz, że znaczący odsetek małych i średnich europejskich przedsiębiorstw ponosi każdego roku straty w biznesie z powodu niewystarczających umiejętności językowych?


Aby poprawić sytuację w swojej firmie w pierwszej kolejności zadbaj o poziom umiejętności językowych pracowników!
Group 97
43
Obecnie większość firm zachęca swoich pracowników do korzystania i rozwijania swoich umiejętności językowych. Wysokie kompetencje językowe pracowników poprawiają przepływ komunikacji między potencjalnymi klientami, a firmą.

Od 2005 roku Open Education Goup Sp. z o.o. kształci językowo klientów biznesowych. Przez ten czas spotkaliśmy się z ponad 6500 osobami w 230 firmach i instytucjach. Swoje umiejętności udoskonaliło ponad 300 dyrektorów i prezesów podczas indywidualnych konwersacji dla kadry zarządzającej.
Świadczymy kursy językowe dostosowane do potrzeb, zasobów i ograniczeń przedsiębiorstw działających w różnych branżach gospodarki.– Naszym klientom i partnerom biznesowym oferujemy kursy realizowane w formule online, stacjonarnie lub hybrydowo (formuła mieszana). Taki sposób prowadzenia nauczania znacznie ułatwia im godzenie życia zawodowego z prywatnym, a także w dużym stopniu wpływa na oszczędność ich cennego czasu.
Głównym czynnikiem niezbędnym do skutecznej nauki języka obcego jest …motywacja. Słowo to pochodzi z łaciny (movere, „wprawiać w ruch”, „poruszać”). Motywacja oznacza więc akcję, jeżeli masz więc motyw(powód) to podejmujesz określone aktywności, które pozwalają Ci osiągnąć cel. Jak wiadomo – różnie to z tą motywacją bywa. Mamy na to receptę…

Nasi trenerzy językowi wykorzystują nowoczesne metody nauczania które motywują do aktywnego udziału przez cały czas trwania kursu i pozwalają po zakończeniu nauki (a właściwie już w jej trakcie) udzielić jasnej odpowiedzi na pytania: Czy naprawdę chcę nauczyć się języka oraz jaki cel chce osiągnąć.
Dysponujemy odpowiednio opracowanymi narzędziami,
za pomocą których jesteśmy w stanie dokładnie zbadać poziom znajomości języka.
Testy występują w jednej z dwóch form:
bg2
elektronicznej
(wypełniany online z poziomu przeglądarki, dostępny na naszej stronie www, liczy 60 pytań i trwa około 15 minut)
ustnej
(przeprowadzany przez trenera językowego w formie bezpośredniej rozmowy z uczestnikiem bądź uczestnikami szkolenia, rozmowa może być prowadzona stacjonarnie jak także telefonicznie/zdalnie).- elektronicznej

Audyt językowy – badanie kompetencji językowych.

Na życzenie naszych partnerów biznesowych przeprowadzamy specjalistyczne audyty językowe, które:
są diagnozą językową, umożliwiającą ocenę znajomości języka obcego pracowników w firmie,
pomagają ustalić konkretne potrzeby szkoleniowe,
przyczyniają się do rozwoju przedsiębiorstwa.

Na życzenie, prowadzimy także cząstkową weryfikację efektów uczenia się na podstawie raportów.

Podchodzimy do każdego klienta indywidualnie. Nie kierujemy się jedną stawką. W wycenie szkolenia bierzemy pod uwagę: wielkość grupy, poziom zaawansowania, formę prowadzenia zajęć jak i również specyfikę branży w której działa organizacja.

Na życzenie naszych partnerów biznesowych przeprowadzamy specjalistyczne audyty językowe, które:

angielski
niemiecki
hiszpański
francuski
włoski
rosyjski
chiński
norweski
polski dla obcokrajowców
Przedsiębiorców zainteresowanych rozwojem językowym serdecznie zapraszamy do kontaktu.
Od lat towarzyszymy naszym klientom w nauce języków obcych.

Ewelina Popławska
Starszy Specjalista Działu Sprzedaży i Obsługi Usług Rozwojowych

Tel. +48 664 705 711
e-mail: e.poplawska@openeducation.pl
Skip to content